2016年2月5日星期五

浪蕩中美好時光 Cuba & MexiCool Holiday 1

猴年的香港農曆年假連放三天,再加上周未,就是千載難逢的大好長假期,決定多請幾天假出一次遠門。2月份出門選擇不及復活節多,但去中美洲的古巴墨西哥最適合不過,為期兩周的假期就這樣定好了。機票提前3個月預訂,經加拿大走,安全之餘亦可順道探望朋友。

第一站香港飛溫哥華再轉機多倫多再飛抵古巴夏灣拿,總飛行時間20小時,還好在溫哥華轉機有7小時,有足夠時間跟老朋友吃喝閒逛舒展一下。此行由於人丁單薄不能飽嚐時令皇帝蟹,可惜!溫哥華蟹算是聊勝於無!
 還有我最喜愛的Bagel with Cream Cheese~

選擇來古巴旅行,主要是因為去年底起古巴跟美國恢復通商,所以希望在一切被改造之前,趕緊來看一下。

上世紀60年代自古巴走社會主義路線起,這個國家就機乎停頓了一切,大部份人的衣住行都是革命前的遺產,用我們香港人一句話"食老本"來形容就最貼切。

走在古巴的舊城區,看到的景象大部份都是支離破碎,著實有點難過,不過跟他們短短幾天相處,仍感受到他們的熱情和隨遇而安。又或者是因為接觸到的人大部份都是解放後生的吧~
夏灣拿住的三個晚上,選了舊城區內的爛唐樓,經外國網站預約,普遍房費大概30-35美金,聽說當地想要把房子登記成民宿,必須添置冷熱水及冷氣機等設備,我們選的這棟老房子,外觀非常破落,但室內是另一個世界,全新裝修包冷氣機,浴室冷熱水24小時供應,水壓亦非常強勁。
我們住的民宿就是中間一棟老房子的二樓,優點是樓底高,缺點是沒有電梯。


古巴舊城區的建築物,跟香港舊區的唐樓風格有點像,都是40-50年代的設計,每戶都有一個對街大露台,十分花漾年華!


下一篇:浪蕩中美好時光 Cuba & MexiCool Holiday 2

5 則留言:

  1. 今年真喺好多BLOG友及朋友農曆年去中美,
    喺咪巴西搞奧運原故呢?
    幾乎全部都喺加國轉機,
    妳喺第二次去中南美喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為美國舊年底恢復同古巴貿易,我估大家都驚再唔去就面目全非啦~ 我都係咁諗~ 所以快手去番轉先。我識人坐墨西哥航空,先飛上海再轉墨西哥,再轉古巴,因為美國一直禁止同古巴往來,聽講如果發現有美國公民進出古巴,要罰款3500美金喎~ 所以美國人入古巴境係唔可以蓋海關印既~ 咁最近嘅國家就得番加拿大同墨西哥啦~ 不過我向機場見到個航班牌,其實都有好多地方有機去架,paris, moscow, 巴西...

      刪除
    2. 哦原來喺咁....
      我有朋友跟團去中南美,就喺由巴黎轉機去,
      團費嚇我一跳,23日要13萬,兩個人差咗多30萬!

      刪除
    3. 南美團係咁貴架,個guide跟足咁多日喎,又去埋咁多山卡啦,都有一定風險麻~ 上次去南美都係坐法航,向法國轉機,好過向美國轉機啦~ 順道巴黎行下都開心。我見而家有d行將南美拆細嚟做,秘魯+波尼維亞,2星期我覺得哩個idea唔錯,價錢相對平番d。諗得過架!

      刪除
  2. 我也喜歡去一些稍為落後的地方旅行,是關正如你說可以找到原貌!

    回覆刪除