2008年9月13日星期六

『及』時行樂 - 開羅 Cairo I

暑假時無記熱播向世界恤髮III,晚晚睇完搞到我都好想去恤番個髮,結果同朋友A結伴再踏上旅途,今次既目的地正是埃及。埃及金字塔被選為世界七大奇景之一,自不然成為世人向往既旅遊勝地,但對於東方人泥講,位於北非既埃及仍然好陌生,對埃及歷史就更加一無所知啦!如果自由行既話,真係需要好認真咁搜集多D背景資料,如果唔係去到齋睇肯定好無聊!由於時間既關係,今次我決定跟團做番隻鴨仔,跟導遊姐姐行一次埃及,聽下佢講故仔就算喇!哩個係十日既雙飛團,途經開羅、阿歷山大港、亞斯旺、樂蜀、洪加達,尾站停杜拜,當中開羅去亞斯旺同埋由洪加達返開羅兩程都係坐內陸機慳番唔少時間。今年9月係佢地既齋戒月,傳統上要等到日落後先可以進食,日頭個陣就連水都唔可以飲,當然埃及有一成係基督徒再加上旅遊業,所以一樣有餐廳照常營業既,我地跟團就更加唔會有影響啦!進入埃及第一個城市就係Cairo 開羅,係埃及主要觀光景區,事關幾乎所有金字塔(Pyramids)都向晒哩到。
第一站 Saqqara 梯形金字塔
Saqqara梯形金字塔(50 L.E/ 成人 ~HK$60),係最古老既金字塔,哩座法老皇陵雖則有成4千幾年歷史但係墓入面既壁畫仍然清晰可見,非常厲害。

第二站 Giza Pyramid 金字塔
一次過見勻三大金字塔,不過如果想入大塔即係古夫王個墓(Pyramid of Khufu )參觀就難D喇,事關每日限派兩次籌,早上8點派150個(夏)250(冬),下午1點又派一次,要入去就要再預早2個鐘向門口排隊, 不過據講一同二(Pyramid of Khafre)入面都係差唔多,身水身汗扒入去,發現裡面原來係吉既,就連一幅壁畫都冇囉,唔怪得唔俾人影相啦,就係廢事以後冇人入去搵少左囉!今次我地入左二號塔(25L.E ~HK$30),個入口好細,但係勁多遊客,原本已經只係一條只得3呎乘3呎高x闊既隧道,加上條路好斜非常難行,一唔小心就撞到頭,加上入面空氣好混濁好難聞,今次全靠朋友個支旁身藥油咋,此時此刻果真聞一聞醒腦又提神!外面氣溫四十幾度,入面就更熱更焗,行到半路就已經全身濕晒,好似焗Sauna一樣!

* 跟團有個好處,就係夠雞精,導遊幫我地搵埋最佳影相位,專登車我地去可以一次過影齊三大金字塔既地方,問你服未!左面第一個係阿爸古夫王既墓,隔離係阿仔Khafre,最右係阿仔個仔Menkaure。

*金字塔四圍都係靚景,想點影就點影!

* 上面哩個有帽既就係二號金字塔(Pyramid of Khafre),原本全座塔都好似上面咁光滑架,可惜幾十年前試過地震,面頭既靚石倒塌,仲俾人偷晒去起屋,搞到而家咁凹凹凸凸之麻!

* 下面0個個係原本古夫王陵墓既入口,下面細細0個個係盜墓者鑿出泥既,由於唔想破壞原貌,而家入內參觀反而用哩個門口喎!希望各遊客唔好真係當正自己係盜墓者羅拉咁就得喇!

第三站 Sphinx 獅身人面像(50L.E ~HK$60)
睇得電視多,今次終於有幸親眼見到哩個有五千年歷史既建築物喇!以前聽人講話好細,都唔係呀,我覺得都好大座喎,同匯豐門口個隻比,最少大1000倍啦!足足有半個標準池咁大喎!仲要係由一大舊原石雕出泥架,5千年前喎,認真唔簡單呀!聽導遊講,由於古埃及相信人既靈魂會向死後透過鼻孔入番體內已復活,所以好多法老皇既石像都俾人打爆晒個鼻,就係唔想佢地復活咁話喎,邊個做既?當然係佢地D死對頭啦!




沒有留言:

發佈留言