2008年9月14日星期日

『及』時行樂 - 開羅 Cairo II

第四站 Egyptian Museum 埃及博物館(50L.E ~HK$60)
埃及博物館建於一百年前,由一名英國人策劃興建,內藏各式各樣各年代法老既珍貴文物,由木乃伊到神廟石柱神像,到近代出土既法老王圖坦卡蒙純金面具棺槨陪葬品到4千年前既種子麵包衫褲鞋物乜都有得睇,但可惜唔俾影相囉。不過正如導友所講,埃及人太不思進取喇,展館內既一切如同一百年前時既模樣,有D展箱既玻璃爛左又唔補番,最名貴既珍品最多都係用個鎖仔加幾條鐵線扎實,哩到既展品話就話有名牌,但係冇人會睇得明架囉,D英文都唔知佢寫乜,又冇簡介,30年前已經收藏入館既文物,竟然仲係用緊張爛鬼單行紙手寫幾句標籤咋!唉,簡值離晒大譜!心諗反而俾人偷左去收向大英個批仲好D,起碼有專人照顧,冇咁易賤,應該可以保存耐D囉!放向哩到冇人泥偷,過多幾年都自己風化囉!

第四站 Khan El Khalili Market 加奈加里里大市集
係開羅最大既市集,不過近年已變成遊客區,就好似赤枉一樣,賣既都係紀念品手信之類,做得遊客生意既價錢就當然唔會最平啦,不過俾幾多錢都要靠你自己一張咀喇!技巧同向大陸買野差唔多啦,不過哩到D人好似就笑容好D客氣D,大陸有時你講完一餐唔買既話,會俾人破口大罵架麻!當地人最叻就係講one Dollar即係一蚊美金, 一於有理冇理是旦噏引左你埋去先算!個人心得,如果你想買D木雕神像,中東頭巾cheap cheap小手信既,大可以幫襯遇途景點隨街兜售既小販囉,平過向哩個市集買好多架!或者向亞斯旺個邊個市集買囉,都係平D架!手信方面大家可以考慮入香水樽、木器雕像、中東頭巾、銀器飾物、香料之類,食物就千祈咪買喇,好多烏蠅嬲又唔蓋好,一睇就知食左會肚痛個隻囉!如果想試下埃及咖啡嘆下水煙既話,哩到應該有好多選擇既!







下一篇:『及』時行樂 - 亞斯旺 Aswan I

沒有留言:

發佈留言