2008年9月20日星期六

『及』時行樂 - 紅海 Red Sea

離開樂蜀下個站就係洪加達,我地又要晨早起床,不過一D都唔清新開朗囉,足足要熬幾點鐘車程先到,沿途只有無盡既礦野同沙漠,不過咁辛苦泥到哩到,唔等於好玩囉,個人認為哩日係全程最無聊既,零行程連食晏都唔包,要自己搞掂,當然一場泥到洪加達,點都要去望下個紅海啦,所以我地就報左旅行團既自費活動USD 40,坐觀光船去紅海玩浮潛,都唔知搞乜間酒店離個紅海鬼咁遠,唔join哩個活動既人就只可向坐車時隔十萬九千里遠先望到個海囉!酒店係就係好大,但係乜都冇!唔去泳池游水就只可以返房瞓覺架咋!金X旅行社你地真係有需要檢討一下囉!
* 離開樂蜀初時,沿途都幾靚有條小河,不過行左冇耐就去到沙漠喇!乜景都冇,最0岩瞓覺!


* 終於泥到紅海,真係好靚呀!不過沙灘泳客唔算多,又冇型男索女!話時話D水真係好鹹架,絕對不能入眼,你睇水上面個戊李浮得幾爽就知D水有幾鹹啦!


* 講番個海真係好靚,肉眼所見一望無際,個海又清沙又幼,海水都有幾種藍色,真係好吸引!當日天氣都唔錯,都唔算太晒,但係海有小浪中浪以及大浪,對我哩個陸地人泥講,真係好險,差D要當眾表演喟魚呀!



* 哩間係洪加達住既酒店,齋睇下型好似好靚,內裡其實好普通,好住家Feel!


沒有留言:

發佈留言