2008年9月19日星期五

『及』時行樂 - 樂蜀 Luxor II

玩完熱氣球我地就返番酒店食個快早餐,之後join埋其他團友再去尼羅河西岸,近距離參觀帝皇谷同其他景點。
第二站 The Valley of Kings 帝皇谷 (70L.E ~ HK$110 包睇3個墓)

尼羅河西岸當地人稱之為死人地,皆因個邊山多礦野多係安葬古埃及歷代法老既地方,單係哩個帝皇谷就起碼有三十多個陵墓,幾千年來經歷過無數次俾人洗劫,陵墓內都已經所淨無幾,好在近幾十年發掘出一個圖坦卡蒙陵墓,雖然佢唔係乜野大法老,九歲登基19歲就死左,但係當中既陪葬品亦有不少珍貴文物,除左佢副木乃伊之外,好多都搬左去研究同埋安放向昇開羅既埃及博物館,想睇佢副黃金面罩既就要去博物館先得喇!雖然裡面冇乜貴重野睇,但係個到D壁畫仍然保存得好好,色彩圖案都仲好清晰,不過以我估計按佢地今時今日咁既保存方法,10年20年後應該可以報銷架喇!真係想睇襯早啦!圖坦卡蒙陵墓係要另外買飛既(80L.E ~HK$130),雖然又係不准拍攝,但係都好值得睇!



第三站 Al-Deir Al-Bahari Temple 女皇殿

哩座女皇殿正正就向帝皇谷隔離,係祭祀埃及唯一一個女法老Hatshepsutel而起既,哩位女皇都有d似當年武則天,佢原本係皇后,皇帝死左之後就由幼子(唔係佢親生既)繼位,佢起初都只係攝政架咋,後來就篡位自立為皇,因為埃及歷代都冇女法老既原故,所以平日佢都係男裝打扮,一直做佢既皇帝直到死為止,甚至死後佢既雕像都係男性模樣,你都咪話唔搞野囉!


第四站 Karnak Temple 喀納克神廟



聽講係埃及最大規模既神廟,歷時一千五百年到左阿歷山大大帝年代決定停建,雖然仲未起好但係今時今日入到去仲有一份攝人既力量,一柱一石仍然係無懈可擊,裡面放左兩條半方尖碑,點解會有半條?事原係因為有其他法老將前女皇個條整爛左喎!方尖碑又係乜泥,係古時皇帝死前為自己歌功頌德而立個囉!全世界既皇帝都係咁架喇!中國古時既皇帝咪又係將自己比喻成天子,埃及既法老咪一樣話自己係神,個個仲為自己起神廟建神像,你都咪話唔自大狂囉,相對上我地中國就謙虛好多,起碼從來都冇皇帝會為自己起座廟時啦,皇帝做像就更架唔會囉!最多咪叫人幫自己畫下畫咁0者,點會咁勞民傷財呢!就連秦始皇都唔會囉!中國人是有福的!

第五站 The Colossi of Memnon 萬農神像


萬農神像把守著帝后谷既入口,本為被奉為神既阿蒙荷泰普三世和皇后的石像,可惜歲月催人經歷上千百年既風吹雨打再加埋地震,經已面目全非了!傳說中,萬農係著名既特洛伊戰役中被幫助了此城,仲殺埋敵軍個仔,可惜最後自己亦被復仇既何里斯所殺,萬農既母親於是請求希臘神宙斯俾佢個仔每日最少醒一次,所以每日清晨,萬農像會發出一陣陣長長既嘆息聲,泥回應母親 Aurora。

第六站 Luxor Temple 樂蜀神廟

哩座神廟係供奉阿蒙神而起,主要係當時既法老皇想同世人講其實佢係神既兒子,並非凡人,廟內既壁畫亦有詳情刻劃佢既誕生傳說。影夜景本來都唔錯既,可惜完全冇準備連又腳架都冇,加上實在太黑,好多地方連睇都未睇得真囉!點影呀!?




下一篇:『及』時行樂 - 紅海 Red Sea

沒有留言:

發佈留言