2007年2月23日星期五

雲南茶馬古道遊蹤 - 麗江 Lijiang

景點一:虎跳峽
第三日吃過午餐,就出發南下至虎跳峽,位於玉龍雪山和巴哈雪山之間,係世界上落差最大既峽谷,從山頂到水面海拔高達3900米,分上虎跳、中虎跳及下虎跳三段,江中有一巨石傳說有一猛虎借這巨石由玉龍雪山跑到巴哈雪山,故取名為虎跳石。

景點二:玉龍雪山 (中索道 + 牦牛坪)


玉龍雪山位於麗江市郊(入山門票每位$80,學生半票,兼費同時邀付古城建設費$40),無論你身處麗江市任何戶外地方都必定能看到,非常宏偉,可住大、中、小索道到玉龍雪山各個景點觀賞,但係由於當日係大年初三,人潮太多,去到時大索道門票剛剛賣晒,我地一行人唯有改坐中索道(成人每位$90/來回)。大家原先仲一早買定隻氧氣管($40/大支)就用唔著喇! 落左車仲可以改騎馬遊山不過開價都幾貴大約$200。

(雲杉坪) 白水河)
傳說是納西族殉情的地方。
係人工開發出來既一個景點,扮到好似土耳其綿花堡咁,都幾靚既,不過一諗到係人工做成既就扣晒分喇!

(印象‧麗江)


哩個唔係一個景點,而係一個表演節目,係由名導張藝謀,王潮歌,樊躍等人編排,以玉龍雪山做背景既大型歌舞表演,分為六個部份,1)古道馬幫,2)對酒雪山,3)天上人間,4)打跳組歌,5)鼓舞祭天,6)祈福儀式;門票$190 (76分鐘)係貴不過表演真係幾精彩,拍得住迪士尼獅子皇呀!

景點三:麗江古城 (大研古鎮)



自1997年起被例為世界文化遺產,係由古建築群組成,以納西族為主是歷史上茶馬古道的重鎮,近十年旅遊業發展非常迅速,城內的古樓大多轉為商業用途,包括餐廳、酒吧、茶葉店、Cafe、手信舖、客棧等等,城內大小街道上都係旅客非常熱鬧。不過老實講,我就prefer一個寧靜既古城,好似束河古鎮咁! 好似有FEEL 的囉! 麗江古城太似旺角銀行中心喇!

景點四:白沙壁畫
展覽明清兩朝時麗江木氏土司於廟宇上所繪製的壁畫,可惜有部份於文化大革命時被破壞。(門票$30,學生半票)



景點五:黑龍潭 (玉泉公園)

可於湖上拍得玉龍雪山之倒影,入場費$60,學生半票,但必須出示古城建設費之收據,否則要再邀付!

當地仲有好多婦女穿著民族服飾,哩一套叫披星帶月既裝束,好有特色!



上一篇:雲南茶馬古道遊蹤 - 瀘沽湖

沒有留言:

發佈留言