2008年9月15日星期一

『及』時行樂 - 阿歷山大港 Alexandria

去亞斯旺之前,我地先去阿歷山大港兜左一轉,其實哩到冇乜野好睇,叫做睇到地中海咁囉。


第一站 法老王燈塔遺址

*冇得入去參觀,淨係向出面影下相咋!確實都好無聊囉!

第二站 Cata Comb 羅馬地下墓 (25L.E ~HK$30)

*聽講有隻騾仔唔小心跌左落去個坑到,佢個主人救佢時發現此古墓喎!入面唔俾影相架,事關又係流流的,有個小水井有排旋轉石梯,下面有好多一格格既洞穴咁囉,仲有一個小墓室既,入面既壁畫仲算幾清晰架,石像保存都OK,不過副棺材同木乃伊就已經運走左喇,冇得睇!

第三站 Summer Royal Palace 蒙塔扎夏宮

* 皇宮當然冇得入去睇啦,個花園都可以落去行下,近海邊仲有個廢墟物體取景拍照落念既!

第四站 Pompay Pilar 波比石柱
*雖則話哩條柱有成千幾年歷史,但仍然當選為無厘頭景點一號,又唔入得去,只可以隔住鐵閘裝裝下!都唔知想點!

第五站 阿歷山大圖書館
* 無聊景點之二,竟然停車隔住條大馬路影過去,好在附近有隻牛既雕塑陪襯下,咁先無咁寡咋!


上一篇:『及』時行樂 - 亞斯旺 Aswan I

沒有留言:

發佈留言