2008年9月17日星期三

『及』時行樂 - 樂蜀 Luxor I

第一站 樂蜀熱氣球

泥到樂蜀哩站節目非常緊湊,晨早3點半就 morning call 起身坐熱氣球,導遊話哩個係頭輪,既可以睇到日出,其後去既景點又唔怕晏左去搞到要同人迫喎!咁又係有佢道理既,辛苦D都抵啦!講番坐熱氣球,哩個項目其實係自費活動,本來都唔想玩,事關每人要USD 160,計番港幣折合$1200大元,對我泥講真係好奢侈,但係聽完導遊介紹之後,又好似好得喎,佢話向樂蜀坐熱氣球唔單止係升上天,而係升上天之後真係可以睇到一望無際既風景,一次過遠眺帝皇谷、孟農神像、尼羅河兩岸,當然仲有就係晨光第一線啦!既然咁遠水路泥到,睇怕都唔會再有下次囉,一於豪盡佢啦!

*向尼羅河遊船上左岸,就改坐哩一艘街渡過去西岸,到左岸之後再轉坐van仔去坐熱氣球既地方,天仲未光,現場淨係見到十幾個大氣球,心情相當興奮,每架氣球大約可以坐到二十人左右,為免大家向上面行泥行去搞到唔平衡,個籃仲分成幾個小格,每格企4個人唔使爭,機師亦係由英國受訓番泥佢講,一開始先同我地講解升降情況,同埋一D基本常識,之後就馬上升空,全程大約1小時,上面既風景的確同導遊介紹既一樣,詳盡可見下圖,真係值回票價架!




*發現農民住既都係無頂屋,唔知係咪熱呢,見佢地瞓晒向天台既,只係好簡單咁用D乾草舖向地下加張被就瞓,男女老幼都係咁,當然我地經過會噪醒佢地啦,有D都鬧鬼我地架,不過有好多都見怪不怪喇,仲起身同我地揮手添,仲見有D向到烤緊餅,叫我地落去食呀!好搞笑!


*今日恆指跌破萬五點,個個都一臉灰,其實比起哩班農民,我地已經活係人間天堂喇!睇開D放鬆D啦!反正後悔都太遲啦!


上一篇:『及』時行樂 - 亞斯旺 Aswan II

沒有留言:

發佈留言