2009年7月1日星期三

情迷法蘭西 - 普羅旺斯 Pont Du Gard

普羅旺斯 Saint Remy & Les Baux & Pont du Gard
其實向南法只不過係短短幾天日子,但係就好似已經去左好多地方咁,竟然寫左3大版都未寫完,事實上普羅旺斯區又的確有好多好地方。因為出左d意外,原訂一天團被迫改為半天遊€36,要去既地方仍然會去只係時間縮短左,價錢又平左,所以都唔算係壞事既!於是成朝就留向Avignon行行企企打發時間了!今次哩個團同尋日個0個有D唔同,因為係大巴團,話就話係大巴團查實都係得十幾人既0者!好彩唔係去睇花田咋,唔係既話真係唔知影花定影人頭囉!
Saint Remy
哩個地方好偏僻,主要睇下Van Gogh一D畫作既實景,當然面目全非啦!其次就係有個古羅馬遺址,同一個以Van Gogh為主題既地方咁囉!實情都幾無聊!



Les Baux
又係另一座山城,城頂係一座古堡,入場費另計,由於時間關係所以冇入去裡面睇喇!不過齋行個城都幾好睇既,係熱左D囉35c呀!救命!





Pont du Gard
古羅馬影響力真大,歐洲各地都有水道橋既蹤影,記得上次去西班牙Segovia都見過,不過0個個冇水喇,似城牆多D,哩到下面仲有河水流緊!



Local Tour 資料:
local Tour - Provence Reservation 既Office 向Avignon,建議到步後付現金唔使急於網上做預訂,事關日日有團開唔使擔心喎!


1 則留言:

  1. 上次嚟到落大雨,不過好壯觀
    哩條嘉德水道橋全古老最大架!
    5歐元就用佢做主題

    回覆刪除