2009年7月5日星期日

情迷法蘭西 - 康城 Cannes

南法向來都係有錢人既聖地,陽光海灘、俊男美女、名車遊艇,一下子將全世界最美好既事物都擺向你面前,當然對於我地哩D凡夫俗子,哩一齊都只鏡花水月啦!不過有機會開開眼界亦未嘗不是樂事!就將眼前最美好既事物停留於腦海中為此行作結吧!

Cannes 康城
從Nice坐巴士#200票價€1,大約一個半鐘到康城。每年5月康城影展就向哩處舉行,企上紅地毯揮揮手影張相,再幻想一下自己身處星光熠熠既現場,感覺良好!會場行過兩步就係沙灘,係呀!哩到唔係石灘係沙灘泥架,今日35c最0岩出海暢泳啦,嘩!西方國家果然開放,男女老幼都泥晒過夠!Topless又如何!我地?就連鞋都冇除,淨係除左頂帽影相囉!哈哈,所以話章子怡個輯沙灘照都係入鄉隨俗0者,跟本無乜大不了,中國人太少見多怪喇!



Palais des Festivals 節慶宮

L'Alee des Etoiles du cinema星光大道
*哩條星光大道就弱D喇,細就不在話下啦,仲俾人踩到濛查晒喇!


1 則留言: