2009年1月26日星期一

越浦越開心 - 越全食 III

落後既地方街頭小食特別多,越南都一樣,適逢春節期間由濱城市場對開直通歌劇院既一段馬路,晚上都會封閉做行人路,有人眾集自不然就有人賣野架啦,估然俾我發現香港幾乎失傳既糖蔥餅,仲有棉花糖添!

鴨仔蛋 – 越南最具特色既地道美食,我估非佢莫屬,幾千盾就有交易,我就唔敢食喇,見到都驚!

烤魷魚– 以前香港戲院門口都有得賣架!

糯米飯甜品 – 食得太飽喇!點有機會試呢!

炸湯圓 – 等於香港街邊炸魚蛋掛!

牛奶果 – 聽講係越南獨有,味道係可以既,之但係肉汁不能佔到咀唇,否則好似膠水咁痴住晒,好難抿得甩架!

Soursoap – 哩種水果外表怪,味道都ok既甜甜酸酸

CAM –其實我都唔知係咩生果,不過照字讀,我估係柑泥,有D似新會橙,皮係綠色,肉係橙色,多水多汁,帶D酸味!有D似大隻版柑桔!

越南粘米 – 越南一向出名盛產靚米架啦!


沒有留言:

發佈留言