2009年1月23日星期五

越浦越開心 - 越南Saigon II

胡志明市除左市內觀光之外,仲可以參加當地旅行社去周邊小城鎮玩玩既!Sinh Café 係當地最多背包族幫襯既旅行社,不過亦因為哩間名聲太大,坊間有好多冒牌貨,下次去記得去Pham Ngu Lao 入面個間先好幫襯呀!哩間旅行社真係乜團都有,唔跟團既泥買巴士飛又得,搭車上河內定係坐車過柬埔寨都可以,價錢亦好合理,我地就join左個湄公河一日遊,位位US$12,朝8晚6玩足一天,仲包埋Lunch添!哩個trip真係唔講得笑呀!先係坐大巴去湄公河碼頭,然後再轉坐船仔,仲有導遊沿途講解,之後再帶團友去參觀越南特色美食米紙既生產過程,先坐坐食餐晏,食完再轉坐馬車,去欣賞『越』劇聽下『越』曲,之後再轉坐傳統湄公河既小艇,翔遊湄公河,再去參觀整椰子糖,買手信試食真係應有盡有,不得不佩服佢地,點解可以將一個咁平凡既地方都可以搞得咁精彩,節目咁富豐!厲害厲害!\
哩間Sinh Cafe任何時候都係旺既!

導友話以前湄公河有鱷魚喎,所以D船頭就專登畫左一對大眼睛,用泥嚇走D鱷魚咁話喎!當然而家D鱷魚已經嚇走晒啦!不過就應該唔關船頭對眼事囉,係驚左D垃圾先真!

哩棵原來係海底椰既真身泥架!

越南米紙原來有甜有咸架,甜既有椰子味仲可以烤脆佢當薯片咁食,咸既就用泥包成粉卷咁食啦!

哩條叫象耳魚係越南既特產,似唔似象耳真係唔敢講,味道好唔好亦唔係重點,但係我覺佢成功既原因,係將條魚棟高泥放,所以個個旅客都好記得佢囉!

哩一幕令我諗起一個奇妙既旅程!不過哩到唔會有大笨象出泥噴水,又唔會有鱷魚架囉!


沒有留言:

發佈留言