2009年1月25日星期日

越浦越開心 - 越全食 II

越南美食除左Pho之外,其實仲有好多特色美食,好似雪糕店,法國菜、 大頭蝦、煎蛋薄餅、粉卷、春卷、凍檬、蔗蝦、扎肉、稔肉真係數之不盡。可惜胃得一個時間又唔多,再加撞正春節假期,唯有淺嘗,少食多知味亦未常唔係好事!
Long Huy
哩味煎得又大又香又脆既蛋餅,中間隨意加d芽菜、肉片、蝦之類,夾埋九層塔青檸汁一齊食,十分好食,當然唔係間間都整得好食架!



濱城市場
全越南最大既市集,乜都有得賣、衫褲鞋襪、蔬菜生果、土特產手信、外圍仲有露天餐廳,最0岩旅客一次過掃貨。市集既外圍仲開滿大排擋,食左咁多餐Pho,又不如試下越南其他美食啦,近近地就簡左哩間Sao Dong,好在餐牌有相睇有英文介紹,如果唔係真係雞同鴨講,冇得食喇!大排檔風味小炒認真夠晒鑊氣,不過最正要算碟大頭蝦喇,隻隻手掌咁大,為番港紙都係$30隻左右,特別要求加蒜用泥蒸,我個隻就要加牛油泥燒,隻大頭蝦肉質超爽仲好彈牙,加左牛油仲特別香口,蝃膏多到漏,實在令人回味哦!




地道食品
扎肉、稔肉都係越南既特色小食之一,都係預先整定既食物,用泥煮麵夾法包乜都得,同火腿差唔多。


地道小食
粉卷、春卷、凍檬、蔗蝦越南有山有水,食物當然唔會缺啦,要海鮮有海鮮,要肉有肉,有菜有米,可謂物阜民豐,唔係政治問題,越南應該唔會咁落後囉!向濱城旁既Tib Express就可以一次過食晒!



越南法國菜
由於越南俾法國統治過一排,所以無論建設文字以及飲食文化,都有所感染,向哩到亦可以搵到唔少法國餐廳,但係你問我好唔好食,個人就認為都係香港好,好似哩間可遠眺西貢河既Le Caprice法國餐廳咁,食個晏都要成HK$150,實在唔平,三個 courses,真係由個湯到甜品都唔掂,唔怪得當日只有我地一伙人幫襯啦!香港SOHO區任何一間法國餐廳食個晏都係一百蚊左右0者,起碼味道同賣相都贏哩到幾條街啦!一日都係蘋果好介紹,累我俾團友投訴。



Huynh Hoa 法包
法國大餐唔好食唔緊要,哩個法包就超好味,一條普遍法包條,加肉、加菜、加沙律醬,咁就搞掂,味道一流價錢又平!肉有幾種俾你揀,肥豬肘片、扎肉片、火腿, 當中肥豬手肉最正,另外再加生菜、蕃茄、酸蘿蔔條,每份~HK$10最0岩坐長途巴前買泥做早餐喇!


Fanny 雪糕
胡志明市有兩大雪糕店,一間就係蔡瀾介紹過既Fanny ice cream,另一間就係Bach Dang,前者以旅客為主,後者當地人亦常光顧,都係香港既雪糕好味D,哩到太甜亦唔夠奶味,水份太重。不過哩到幾時都係咁熱,泥到點都要去幫襯下既,不過唔好學我咁食榴槤雪糕喇,食番椰青雪糕啦,特色又大份!兩三個friend share都夠食啦!




下一篇:越浦越開心 - 越全食 III

沒有留言:

發佈留言