2007年2月21日星期三

雲南茶馬古道遊蹤 - 瀘沽湖

之前聽過好多人講,瀘沽湖好靚,女兒國摩梭族又好神秘,真係好想去睇睇,要去瀘沽湖一定要從麗江出發,仲要坐成6-7個鐘頭車先去到,認真偏僻,其實都係好事0黎,交通太方便只會加快催殘哩個地方,路面情況比較崎嶇,有大半路面都係石仔路,又多灣位,好彩師機開車唔快,如果唔係都幾驚險,不過記住一定要食暈浪丸呀! 入湖前必經寧浪,所有坐車或行入去既人都要先邀付入場票,成人每位$78,學生$39仲有VCD送。

入到寧浪第一時間食午飯,食完再坐多2個鐘頭車先到小落水,由於之前係網上訂既酒店,團友們都覺得唔多放心,所以師傅就幫我地搵左間當地最新落成既三星級酒店"瀘沽湖賓館",當然冇住係湖邊既小客棧咁爽啦! 一打開窗就見到個湖,不過換0黎熱水同現代化設施都唔好怨喇!

入湖之前師機帶左我地去一個免費觀景台,可以遠眺整個瀘沽湖,第一次親眼見到個湖既全景真係好impressive,靚到好似幅畫咁! 對我哩個係城市長大又咁少親近大自然既人0黎講,真係覺得好神奇,好似返左去原始時代,靚到好似仙景一樣! 其中一個團友就話,天堂同地獄往往只差一線,講得冇錯,因為入湖之後你就會發現當地生活環境真係幾差,衛生設備非常簡陋,0黎旅行幾日散散心當然冇問題啦! 但係如果長住既話,我自問就冇咁既能耐喇!


瀘沽湖景區範圍其實好大,湖中有好幾個小島,沿湖亦分幾個部份包括小落水,大落水,里格等大村,之前人人都話大落水好商業化,黑店又多,但係如果你唔係咁捱得既話,都係住係大落水既酒店好d,三人房價都只係$280晚,有幾黑店呢? 觀光旅遊飲食一樣可以番去里格等小村莊喎,係咪先!



坐豬槽船泛舟湖上 ($300/包船)

女兒國既美人同埋小帥哥



上一篇:雲南茶馬古道遊蹤 - 香格里拉 Shangri-la
下一篇:雲南茶馬古道遊蹤 - 麗江 Lijiang

沒有留言:

發佈留言