2007年2月19日星期一

雲南茶馬古道遊蹤 - 香格里拉 Shangri-la

第二站 - 香格里拉


我地係昆明只留左一晚,第二朝一早就坐內陸機直飛香格里拉(中甸,又名迪慶),話時話大陸機埸真係超細,香港站都大過佢啦,又冇航班升降顯示牌,下下靠聽廣播,不過亦有到好,就係同d飛機有極近距離接觸,上機前可以拍照留念! 昆明飛香格里拉只需一小時,全票$800已連稅,一落機大家都好興奮因為成個機埸已經被雪山圍住,勁有瑞士Feel。預先約好既師機大佬和師傅昨晚已經從麗江出發,今朝一早到左香格里拉機埸接我地,今次租既係架10+1座位既Van仔,旺季收費比較貴$700/日,不過和師傅都幾好人又安全,算係咁啦!

景點一:屬都湖

食完午餐和師傳就帶我地去屬都湖,由於積雪既關係,除左白雪同大樹之外,乜都睇唔到! 有點可惜!屬都湖同碧塔海位於同一個公園,所以一次過購票$190包園內環保車接送。聽講夏天既時候四處都開滿花草,好靚喎! 算啦! 今次欣賞完雪景下次再睇埋花景啦!

景點二:碧塔海


睇旅遊書話,碧塔海傳說係毒湖,因為沿湖邊長滿杜鵑花,當花葉落在海面上時被湖中小魚吃左,即刻中毒咁話喎! 不過我地今次又睇唔到喇!

景點三:松贊林寺

屬於藏傳佛教,係雲南省最有規模的佛寺有小布達拉宮之稱,入埸費$30,最特別係寺頂上既金色法器,在陽光影照下特別顥得金光燦爛!

* 後記:去雲南旅行,因為有好多小數民族散居既原故,所以家訪亦變成衍程景點之一,我地去到香格里拉就做左個藏民家訪,由師機哥哥安排既,平日$60年初一貴左收$80,節目就係去左一間屋到,有幾個藏民跳舞唱歌,仲有d好難食既地道食品俾大家品嚐! 最後仲請幾位現場觀眾表演唱歌娛! 激氣! 超無聊!

上一篇:雲南茶馬古道遊蹤 - 昆明 Kunming
下一篇:雲南茶馬古道遊蹤 - 瀘沽湖

沒有留言:

發佈留言