2016年3月25日星期五

陽春三月訪杭州 Spring in HangZhou 1

突如其來的一個復活節旅行,有如天降甘露,縱然杭州已經去過兩次,但仍然叫人期待!三月尾的杭洲正值陽春,既可賞花又可茗茶,是難得的旅遊好時節。

再來杭州住進了西溪天堂喜來登酒店,環境清悠又不失豪華,45平米一間房空間感十足!




自助早餐食品說不上很豪華,但勝在選擇夠多,提供一貫五星級酒店的餐飲質素。

西溪是近年杭州新開發的重點景區,配套當然也齊備,拐個圈就是商業街,餐廳商場甚麼都有。


穿過商場就到西溪濕地公園,可惜此行時間有點緊迫,只可以來欣賞一會兒美好的黃昏日落。




下一篇:陽春三月訪杭州 Spring in HangZhou 2

3 則留言:

  1. 我睇番舊相片,1980年10月去杭州,記得住在西湖旁邊的華僑大廈,早上步行去岳墳,然後坐無軌電車去市中心,買咗一包杭菊,一包雨前龍井,一把張小泉剪刀。

    由杭州坐巴士去黃山,早上去晚上才到,上黃山頂行咗成日,好似是冇耐之前的事,原來已經是30多年了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對上一次去杭州都係因為去黃山,又係坐通宵大巴去,都成8年前喇~

      刪除
  2. 哈哈哈.....真喺國際五星級品牌酒店,豪華舒適...
    想下當年,我去杭州亦是去黃山之故,
    三十年前畢業旅行,大約86年了。

    回覆刪除