2010年7月1日星期四

俄羅斯狂熱 - 金環古城 Vladimir

泥俄羅斯旅行除左莫斯科同聖彼德堡外,周邊仲有d幾特色既古鎮好值得參觀,今日正式離開莫斯科坐3個鐘火車去另一金環古城 Vladimir (Владимир)。泥哩到玩既通常會兼去埋另一個叫 Suzdal 既古城,兩城間有巴士互通車程大約一個鐘鬆D,之前睇過好多網友都會選擇入住Suzdal,估計係因為住宿問題掛,事關從 hostel.com 搜尋只有Suzdal 先搵到有間叫 Godzillas 既hostel,聽講仲要好偏僻,對我泥講方便比便宜更為重要,所以決定搵番向Vladimir 既酒店,不過選擇並唔多,只有3-4間價錢的確比hostel 貴好幾倍,好彩最後都俾我發現左間超平既 Zarya hotel,價錢同住 hostel 一樣咁平之餘,最正係幾點check-in,就幾點check-out,咁明晚坐卧舖車前可以向酒店沖左涼先出發啦!Fit 晒!
火車站

Zarya hotel

抵達Vladimir 都差唔多10點,check完in都仲未日落西山,仲有少少時間出去影下相,不過個人覺得哩個小城唔係太吸引,景點普普通通冇乜特色啦囉!
旅客觀光路線圖


Assumption Cathedral

Golden Gate






上一篇:俄羅斯狂熱 - 金環古城 Posad Sergiyev
下一篇:俄羅斯狂熱 - 金環古城 Suzdal

沒有留言:

發佈留言