2010年7月3日星期六

俄羅斯狂熱 - St Petersburg (聖彼得堡) I

從Vladimir坐卧舖火車去St Petersburg,三等艙票價大約HKD 370,都要坐成 10個鐘架,中途會向moscow停一停,然後直去St Petersburg總站。今年夏天俄羅斯真係好熱,加上四圍都冇冷氣,晚晚都瞓得唔好,火車有冷氣雖然噪D不過反而瞓得著,我地已經預早十幾日前上網買飛,發覺下格舖好快就賣晒,結果我地一行六人,一字排放全部瞓番上格,原來向到坐卧舖車都有規矩既,就係架車未熄燈前都要招呼上格乘客一齊坐你張下格位,當然如果你好攰既話,禮貌D同人講要開床瞓,人地都識做既。同埋瞓三等艙既乘客,落車前要自己卷番好D床單被舖,原來世上唔止日本人先識得自律,淨得我地幾個懶鬼覺得好出奇,好似全世界淨係我地中國人先咁冇家教咁囉!真係要好好反醒下先得喇,都係怪媽媽平日照顧得太好,飯來張口衣來申手啦!唔好話而家既港童三低,70後baby boom年代出生既大大朋友們亦如是。試問佢地教出泥既下一代又有乜可能唔變三低呢!?落左火車第一時去hostel check-in,我地間hostel 位置超好,向正The Admiralty 對面,出左火車站轉地鐵一個站就到,不過相比起莫斯科哩到既地鐵係就係簡單好多,之但係感覺比較混亂,從入閘位到月台都擠滿搭客,你推我撞旅客們緊記小心財物,好在向聖彼德堡玩,好少可搭地鐵行路或者坐巴士已經搞掂。(下面哩個站Gostiny Dvor 好搞笑,密封晒好似搭笠咁囉!)

Church of the Saviour on Spilled Blood (Храм Спаса на Крови)

背脊都好靚

St Petersburg 地標靚到不得了,聽講係參照Moscow既聖巴素大教堂而建,果然青出於藍,裡面既裝飾一律用馬賽克,色彩仍然鮮豔耀目,令人讚嘆!
12門徒

原來東正教堂唔係間間都似洋蔥頭架囉,計我話哩間叫做菠蘿頭教堂更為貼切!你話頭頂個幾個波係咪好似菠蘿先!起釘架!

Our Lady of Kazan Cathedral (Каза́нский кафедра́льный собо́р)


位於人來人往既Nevsky Prospekt 大街,非常宏偉,好似係免費入場架,內裡既裝修好歐洲式,樓底又高室內空礦,雕像金碧輝煌。



溫馨提示:揹背包既旅客們行街真係要打醒十二分精神,話說一到步拖住喼揹住背包既我,就已經被人連開幾次背包,好彩我d財物放既位置夠密實,幸保不失咋!選背包一定要捒D多拉鏈既,D賊人就冇咁易一眼睇穿你個袋啦,又或者加番個rain cover,都有幫助。

Nevsky Prospekt 大街上仲有兩百幾年歷史既大型百貨公司Gostiny Dvor ,需有地利但冇好好運用,而家只輪為裕華之流,並冇觀賞價值。

對面街哩間古著書店,人氣反而更盛,門口仲有兩名實Kill添。俄羅斯人有文化!
改做百貨公司仲好啦!

Monument to Catherine the Great

Catherine 皇后向沙皇統治時代可謂前無古人後無來者,成個俄羅斯不時都會發現佢同彼德大帝既雕像囉。

St. Peter The Great monument 拿拿拿,話口未完又出現喇!


下一篇:俄羅斯狂熱 - St Petersburg (聖彼得堡) II

沒有留言:

發佈留言