2010年6月30日星期三

俄羅斯狂熱 - 金環古城 Posad Sergiyev

莫斯科既行程其實都行得差唔喇,剩番落泥既甚麼經濟成就展覽館莫斯科興趣不大。今日我地就選擇左去位於離莫斯科約個半小時火車程既金環小城 Sergiyev Posad (Сергиев Посад),火車班次好密,大約每45分鐘一班車,車站係Yaroslavlsky Station。 哩個小填景點非常集中,唯一目的地就係離火車站約40分鐘步程既教堂景區 Trinity Lavra of St. Sergius,適逢當日係星期日教堂區特別熱鬧,好多善信扶老攜幼一齊泥做彌撒,女仕們一律帶上頭巾,名顯地哩到民風比莫斯科純樸好多,衣著打扮都好撲實,感覺特別寧靜和諧。







教堂城內仲有口聖泉,天然泉水自然流出,人人都爭住要,更有人自備水樽實行有咁多裝咁多,我地幾個醒目既團友自然亦唔執輸啦。果然泉水清甜,天時暑熱實在涼透心!

俄羅斯娃娃實在可愛,配上金色既頭髮可愛既笑臉,Kawaii呢!

東正教既修仕一年到晚都係全身黑衣人打扮,適逢今年夏天日日3-40度,仲要著成咁實在難耐!

教堂區外既小山丘有好多紀念品攤檔,俄羅斯毛毛帽真係好正,可惜今日35度烈日當空,真係見到都流汗呀!

經常會見到當地俄羅斯老婆婆會出售人手做既紗披肩,手工的確很好。

下一篇:俄羅斯狂熱 - 金環古城 Vladimir

沒有留言:

發佈留言