2010年6月28日星期一

俄羅斯狂熱 - Moscow 莫斯科

Bolshoi Theatre 俄羅斯國家模範大劇院
位於紅場附近,步程約10分鐘,由於唔睇表演所以只向門口影左幾張相就走。

Christ the Savior Cathedral (Храм Христа Спасителя)
交通:Metro Line 1 - Kropotkinskaya (Кропоткинская)
座落於莫斯科河旁邊,Patriarshy Bridge接連住,可惜夏天日落太遲,冇專登泥影夜景,想必夜景一定好靚。其實哩座教堂並唔係乜野古蹟泥,因為舊教堂原來向1931年已經被前蘇聯炸左喇,而家哩個咁新咁靚既只係1994年復刻版,拜訪當日係星期一早上唔知點解唔開門既呢?

Peter the Great Statue
交通:Metro Line 5 - Park Kultury (Парк Культу́ры)
從Christ the Savior Cathedral睇過對面岸就可以見得到聖彼德像既背面,就咁睇以為好近,所以原本想行過去影埋個正面,不過行到半路發覺要再兜路行,起碼要行多半個鐘以上,所以放棄。如果想睇正面既話,應該坐地鐵搭多一個站就可以。

Triumph Arch 凱旋門
交通:Metro Line 3 - Park Pobedi (Парк Победы)
聽講係1812年俄羅斯打贏拿破崙後而建!唔怪得同下面個景勝利公園起得咁近啦!原來係套餐泥既!

Victory Park 勝利公園
哩個廣場其實都係新起既,好似係向二次大戰之後,聽講每年5月9日既俄羅斯勝利日都有慶祝活動向哩到舉行。

*勝利公園旁邊仲有一座小教堂,起向小山坡上配上青草地,感覺好舒服。

Vernisazh Market
交通:Metro Line 3 - Partizanskaya (Партизанская)
之前俾atnext travel講話應該向Izmaylovskaya (Измайловская)落車,點知落左車之後再問人,人人都話應該前一個站落先0岩,果然搭返轉頭,出左車站再問人,行幾分鐘就到,網上對哩個市集資料唔多,有D話只係開星期六日既朝7晚6喎,為免有誤我地就向星期日下午趕過去,去到差唔多都5pm幾,果然有D舖頭開始收緊檔,不過仲有D開緊,其實檔檔賣既野差唔多,價錢有平有貴,襯人家執野走人時講價最易話為,當然亦不能太過份,否則阻人收工實在罪大惡極!


*售價350 - 1000 rouble不等,視乎手工大細而定,St basil's cathedral造型加上俄羅斯樂章,實在好有收藏價值呀!我都買左個音樂係Moscow Nights既(N年前林子祥有首歌係用哩支曲架),有團友就買左個配天鵝湖舞曲,調子一樣耳熟能詳!

*俄羅斯套娃當然要買啦,大至三呎細至手指頭都有,售價30-1000 rouble或以上都有,打開起碼有4-5個娃娃。平既可以買蚊型套娃電話繩,幾百rouble一大袋!
好盲頭烏蠅 (Carrie Chau) style喎!

Ulitsa Arbat 阿爾巴特街
交通:Metro Line 3 - Smolenskaya (Смоленская)
長長既步行街,主要都係遊客居多,除左餐廳就係手信舖,價錢當然唔會平得過Vernisazh Market啦,不過手工就精緻D,豐儉由人啦!



Eliseyevsky Gastronome (Address: Tverskaya ulitsa 14)
交通:Metro Line 2 - Tverskaya (Тверская)
睇新假期介紹哩間24小時高級俄羅斯便利店,話Okhotny Ryad (Охотный ряд)站最近,哩個站亦即係最近紅場個站,結果我地沿Tverskaya ulitsa一直行足足行左30分鐘有多囉!


*又係買手信既時候,傳統套娃等價錢貴到不得了,要買就應該向唯到買Vodka (Водка),魚子醬等。哈哈,最好唔好買absolut vodka喇,事關香港7仔都有啦!

HKD 1400樽超貴呀!


沒有留言:

發佈留言