2014年1月18日星期六

韓燒7080

可能跟天氣轉冷有關,最近特別想吃韓國菜,聽說韓國有家人氣食店正式落戶香港,就想約朋友一試,可惜連電話都接不上,都不是要排多久的問題了?記得去年新開業的BBQ7080,剛在銅鑼灣開了分店,就去幫襯一下吧。價錢好像比去年中的時候貴了,份量也比較少。


餐廳格局跟尖沙咀店差不多,走一貫韓國街頭路線,不過比尖沙咀店座位較鬆動舒適,油煙也較少。這裡提供的前菜就只有3款,但味道不錯,泡菜是新鮮做的,不會酸酸的,很喜歡吃,我們四個人就吃了3碟。不另收費。

韓燒的食材點了好幾款,包括牛助骨$218、濟州黑毛豬頸肉$158、牛腸$128、豬皮$88、牛舌$128、五花豬腩肉$158。單看價格不是太貴,跟坊間的差不多,但份量很少,這客豬頸肉就只得一塊像普通豬扒大小的,豬腩肉只有兩片,味道還可以,勝在夠風味。

燒豬皮不用很油膩,烘香後口感似象皮軟糖。忘記拍照~

(前:牛舌、後:牛腸)

這瓶梅花酒$80,有點像藥水口味,不好喝!

BBQ7080
地址:銅鑼灣登龍街28號永光中心2樓
電話:3904 3693
好味指數:正正正半

2 則留言:

  1. 我至like韓燒,由其天寒地凍就超正,
    辣泡菜好好味,要辣先好味,
    牛肉好靚:-)
    我少食燒豬皮,
    哩間無嚟過,但喺排煙ok嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 銅鑼灣店既抽氣好過山林道店,都可以一試!不過座位冇椅表,唔係咁C服囉!

      刪除