2010年4月3日星期六

春日櫻紅大會 - 高山 Takayama

前後7天關西行程終於告一段落,下一站先係今次旅程既重點,之前向網上一早已經訂好長途巴士飛,大阪高山直行(京都上車)單程票價盛惠3000円,比搭JR實在平成半有多,認真慳唔少,不過聽講只限夏春秋,冬天暫停服務。以前都搭唔少長途巴士,今次向日本搭感覺好唔同,服務好到不得了,每隔一小時停車10分鐘俾大家方便下,中途站既厠所非常乾淨衛生,各式售賣機熟食店手信店真係一應俱全,尚當有效率。最緊要都係準時到位,唔遲唔早時間0岩0岩好!

巴士唔會停高山駅,已係向三大酒店落客,首先係高山櫻庵,亦係最近高山駅既落車處,落左車,話咁快就搵到我地間旅館『清兵衛』。揀哩間旅館純粹係因為佢平靚正Comment好,地點近JR站, 5250円/位包朝食仲係朴葉味噌燒飛騨和牛,哩間小旅館地方雖少,但係五臟俱全,乾淨衛生絕無港客非常日本風,包租婆仲好nice添,值得推介!


接住落泥哩幾日行程都好緊湊,要日日換酒店,首要任務係先去搞掂所有車飛先,往來高山/白川鄉/奧飛騨一帶既客運服務叫濃飛巴士公司,車站向正JR高山駅隔離,易搵之餘仲有大型locker提供超方便。


春天泥高山,景色當然冇冬天咁淒美啦,不過都幾古色古香,特別係上二之町至下三之町個幾條小街,完全復刻版,相比雲南麗江大研古城 / 速河古鎮,大家都係國家級歷史名勝,點解效果可以咁唔同,好明顯就係當地政府跟本就係本末倒置,淨係諗點樣可以吸引更多遊客,搵更多錢,將保育理念完全放埋一邊,所以咪搞到而家成個大研古城都開滿酒吧disco囉,永久地嚴重破壞當地文化同民風!唔該反醒下啦!



*高山陣屋

*宮川朝市

*高山陣屋前朝市

*中橋

*櫻山八幡宮

*Sarubobo 飛騨寶寶 - 吉祥物

*高山祭"惠比壽"轎準備中

高山地靈人傑,亦係飛騨和牛既產地,我地當然唔會放過一嘗美食既機會啦,之前向網上搜集過資料,哩到最出名既有天狗 同 丸明,不過我就覺得一場泥到不如試下地道d既菜式啦,所以揀左間老食店『京や』,裡面裝修非常傳統,仲有備長炭即燒即食,好有特色咁喎!我地一行四人最後點左兩款套餐,一次過試勻多款和牛菜式,味道更加係ICHIBAN啦!炭燒飛騨和牛簡直就係入口即溶,咪睇少哩個牛肉飯呀,d牛肉又林又滑加上高山產米飯,實在回味無窮!OISHII呢!






上一篇:春日櫻紅大會 - 嵐山嵯峨野 Sagano
下一篇:春日櫻紅大會 - 白川鄉 Shirakawago

沒有留言:

發佈留言