2010年4月2日星期五

春日櫻紅大會 - 嵐山嵯峨野 Sagano

今日主要景點就係去嵐山,一到大阪就已經向JR站買定今日既嵯峨野觀光小火車既車票600円,不過預售係唔可以買第5卡(Open Car),但總好過到時買唔到飛,再者當日票仲可以轉班車一次,如果到時好天咪轉坐下一班open car囉!向京都駅坐JR可直接去到嵯峨嵐山駅,行過隔離就係小火車站。

坐小火車前首先向嵐山一帶四圍行下先,第一站天龍寺。從小火車站行去天龍寺,大約15分鐘左右,旅客可分別參拜寺院,或只參觀庭園500円,適逢櫻花已滿開,實在夠運!




天龍寺出口處既竹林小道。

沿路返去渡月橋,步程約20分鐘,橋既兩旁既櫻花都算滿開,不過景色就一般啦!無睇相咁靚囉!


行完渡月橋又係時候返火車站,短短20分鐘既車程,從嵯峨開往亀岡,沿路可欣賞到保津川同嵐山既優美景色,雖然唔係坐opencar但係都仲算坐窗口位,影相拍Video一樣冇難度。



行到去JR亀岡駅附近仲看到一大片油菜花田添呀!點解賞花先泥落雨架!實在大殺風景!


下一站係伏見稲荷大社,又係坐JR最方便,不過要先回京都駅轉車,順便幫襯左月台個間立食麵館醫肚,賣400円一碗既天婦羅Soba,實在ichiban!

伏見稲荷大社特別之處在於鳥居,日本所有寺廟都會見到鳥居,不過哩到既鳥居唔係一個兩個,而係數以百計,築成長長既鳥居隧道,可其壯觀,就連藝妓回憶錄片尾都泥哩到取景架!


回程時順便行埋京都駅入面既手塚字虫劇場,探下怪醫秦博士先!

是日晚餐揀左河原町既魚心壽司,一去到就見好多人向門口排緊隊,最搞笑係全店都係香港同胞,旅遊書威力果然厲害,好老實講句,食物係幾新鮮既,但係價錢偏貴每件約300円 - 500円,同埋環境實在太MK,建議大家向以下網址好好發掘,應該有更多更好選擇。www.hotpepper.jp

櫻花蝦壽司

櫻鯛壽司



沒有留言:

發佈留言