2010年3月30日星期二

春日櫻紅大會 - 姬路城/奈良 Nara

姬路城被例入世界歷史遺產,當然想去睇下啦,由大阪出發坐JR車費要成3000円,所以好多人會揀用關西通行証,但係唔坐得JR,車程超過兩小時,計泥計去都係買JR West Pass一日券2000円最抵,由大阪駅出發唔使轉車一個鐘直達,都ok方便既。基本上一出姬路城車站,離遠已經見到座城,一直前行就搵到,城外庭園種滿櫻花,不過我地泥早一步,櫻花只開得10%,如果遲多個星期離實會好震撼啦!




雖然我地9點未夠已經到,但係遊人已不少,經過一二三四門都有少人龍,最後入到大殿就要除鞋,哈哈…我一早提就各位今日唔好著穿隆襪架喇!當日天氣好凍,除左對鞋行木板地真係凍到入心入肺,最無奈係發現大殿入面跟本冇乜野好睇囉,只係人迫人咁快速行完幾層樓,都幾無聊下。不過就咁樣行都搞左成三個鐘,離開時12點,竟然見到一條長長人龍,由城牆排到入花園,起碼幾百人,都唔知好彩定唔好彩,如果朝早又係咁多人就唔會sign時間排隊入去啦,咁就可以早去奈良囉!



去奈良純粹為左睇鹿仔,當然奈良係日本歷朝古都,應該有D特色掛,反正買左JR West Pass梗係要用盡佢啦!向奈良JR站前再轉觀光線巴士#1 或 #2 就可以直達奈良公園、春日大社、東大寺等所有景點,就算唔識路見到鹿仔就知自己已經進入奈良公園景區範圍,不過當日所見到既鹿仔,似群野狗多D囉,不但見唔到梅花點,仲好似有皮膚病咁喎!都唔知係咪D遊客亂咁餵鹿仔食埋D人食既野啦,真係陰公呀!現場所見哩班唔似鹿,似餓狗多D囉,老實講唔係咁可愛架咋,見埋佢地搶食個樣仲覺有D可怕添喎!



春日大社下午4點就關門喇,都好反正入去都冇乜特別架啦,仲要俾入場費,我地沿路四圍行都有好多野睇,最值得報導既係春日大社附近有座神壇,我唔識日本所以都唔知佢噏乜,看圖索驥估計係求乳既,哈哈,唔信自己睇啦,不過其實都好想知點樣分紅白同埋點解分紅白囉!有人知既請不妨留言喎!呵呵



沒有留言:

發佈留言