2009年6月26日星期五

情迷法蘭西 - 巴黎 Paris III

除左基本景點之外,巴黎食買玩何止咁少呢!仲有好多特色街道一樣咁好行架!
Champs Elysees 香榭麗舍大道
法國地標凱旋門對出既一條街道,就係世界知名香榭麗舍大道,哩條街睇怕都唔多使講啦!正所謂『買LV呀!快D泥Champs Elysees啦!』哩條街有成4個地鐵站,重點行又得,街頭行到街尾又得!短過香港條彌敦道架咋!

哩條街咁出名,食買玩當然一應俱全啦,今次竟然俾我發現左Lido 麗都夜總會有特價飛賣,€45位當然要去見識下啦,記得上次跟團自費活動要多收€160架,今次幾十蚊俾佢啦!好唔好睇呀!?都ok既,厲害之處唔係在於佢地D舞衣有幾少布,而係個舞台D機關有幾咁勁,真係估佢唔到,點解個檯咁細會轉到咁多花臣出泥既!精彩!


Rue du Faubourg Saint-Honore 名牌總會
要買各大名牌貨梗係要泥哩條街啦,除左LV之外,乜大牌都有,人又唔多,條街話長唔長話短唔短啦,行幾耐就好睇人既!哈哈. . .我就行左半粒鐘咋!齋Window Shopping好夠啦!Chanel總店都向附近!

Marche Bastille 巴士底市集
淨係星期四&六6am - 2pm先開檔,乜都有得賣好似花園街咁囉,本來以為會好旺好多野賣,去到發覺有d流,少少失望囉!


Saint Germain des Pres 拉丁區
位於塞納河左岸,有多間著名Cafe,係近百年泥法國知識分子藝術家聚集的聖地。當中Les Deux Magots & Cafe de Flore最有名,就連海明威、Coco Chanel都曾經係常客,要感受一下就記得早D攞位喇,事關露天茶座既座位特別搶手架。


Rue de Buci 巴黎食街
位於Saint Germain區既哩條街,真係超熱鬧,食肆臨立,餐廳裡裡內內都坐滿客人,非常好氣氛,旺過星期五晚老蘭好多架!
*假如繼續排開咁坐就變奇景喇!

巴黎就算唔shopping齋行幾日都行唔完,行街行到鬼咁攰,不如落船抖抖啦,休息之餘又可繼續觀光,幾寫意呢!遊船線路主要係沿住塞納河兩岸觀光,大多以鐵塔為起點,沿左右兩岸遊一圈,需時大約一個鐘左右,分兩種一種係沿途有景點介紹既觀光船,俾得起錢仲有飯食添,另一種係站站停但冇人講介既巴士船Batobus,以唔食飯計價錢都差唔多不過後者係day pass,好似抵D,事關可以逐個站觀光,再上番船,慳左腳骨力又慳埋車錢。唉,向巴黎坐地鐵真係好難頂架,冇冷氣人又多,無論春夏秋冬去都係咁辛苦,焗到暈低!



沒有留言:

發佈留言